Home » , » Porter Łódzki - Browary Łódzkie - Porter

Porter Łódzki - Browary Łódzkie - Porter

Written By smakoszpiwa.pl on środa, 14 grudnia 2016 | grudnia 14, 2016



Ekstrakt: 22% wag.

Alkohol: 9,5% obj.

Data do: 24.11.2018

Piana:
Średnia, kremowa, drobno pęcherzykowata, szybko opadająca, beżowa. 
Barwa: Ciemna, nie przejrzysta.
Aromat: Czekolada, suszone owoce, śliwka,
Smak: Słodki, mocno czekoladowy, nuty owocowe, nasycenie średnie do niskie, pełne ciało, średnia do niska pełnia, brak żelaza na plus.
Goryczka: Średnia do niska, krótka, alkoholowa.

Podsumowanie: 
Miłe zaskoczenie za piwo do 5zł. Jest czekolada, trochę za mało paloności i wytrawności. Suszone owoce nadrabiają. Alkohol ukryty nieatakujący, po ogrzaniu się uderza z podwojoną siłą. Nasycenie odpowiednie. Goryczka ciut za niska, ale obecna, lekko alkoholowa. Przyjemny porter w dobrej cenie, czego chcieć więcej. Polecam.


Udostęnij

About smakoszpiwa.pl

5 komentarze :

  1. Wydaje mi się, że w zdaniu: "Alkohol ukryty nie atakujący, po ogrzaniu się uderza z podwojoną siłą" jest błąd logiczny.

    Ostatnio właśnie patrzyłem na tego portera, bo jak na razie piłem tylko jednego - i żałuje, że pokusiło mnie wypicie go jeszcze w terminie. Ale ciekawość smaku portera cieszyńskiego wzięła górę nad zdrowym rozsądkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o to że dopóki piwo jest zimne to alkohol nie jest wyczuwalny. A po ogrzaniu bardziej się uwydatnia. Ja z kolei nie rozumiem twojego zdania piszesz o Porterze Łódzkim że patrzyłeś na niego(zapewne w sklepie) a w kolejnym zdaniu piszesz o porterze Cieszyńskim.

      Usuń
    2. Patrzyłem na portera cieszyńskiego -> druga cześć zdania: bo jak na razie piłem tylko jednego (portera) i żałuje (nie smakował mi póxniej wspomniany cieszyński) ;)

      Usuń
    3. Chodziło o Łódzkiego ofc ;D

      Usuń
    4. "patrzyłem na tego /czyli łódzkiego / portera"--"na razie piłem tylko jednego"-jakiegoś,którego wypiłeś terminie.Drugie zdanie kompletnie nie kojarzy się z pierwszym.Tak to się niestety rozumie.

      Usuń

a